Vše o nákupu

Časté dotazy

Obecné

  • Jak se správně změřit? Pokud neznáte své míry, správné změření je základem pro výběr padoucí košile. Není třeba se bát, nejde o nic složitého a pokud si nevíte rady, poradí vám náš článek Jak se správně změřit.
  • Jak si uvázat kravatu? Pokud si kravatu nevážete každý den, může být občas problém si vzpomenout, co kde provléct nebo přehodit, ale nevěšte hlavu, opět vám poradí náš článek s ilustrovaným popisem jak uvázat kravatu na tři populární způsoby.
  • Kde najdu tabulku velikostí? Pro různé typy zboží existují specifické tabulky velikostí a proto u každého produktu najdete tu správnou tabulku.
  • Je možné si objednat na firmu? Ano, stačí v objednávce vyplnit fakturační údaje. Náš internetový obchod ovšem není plátce DPH a není tedy možné si jej odečíst.

Slovníček pojmů

  • Co je krytá léga? Jedná se o skryté zapínání košile, kdy jsou knoflíky překryté pruhem látky. Není třeba se této úpravy obávat, košile se zapíná i rozepíná stejně dobře jako obyčejná. Krytou légu poznáte již z obrázku produktu nebo z doplňujících informací v detailu produktu, které jsou uvedené pod názvem.
  • Co je jednoduchá neboli klasická manžeta? Košile s klasickou manžetou má jen jeden knoflík na zapínání, druhý knoflík má pouze ozdobný charakter – tyto košile nejsou určené pro manžetové knoflíčky.
  • Co je dvojitá neboli francouzská manžeta? Košile s nejluxusnějším druhem manžety, která se zapíná manžetovým knoflíkem. Ty nejsou součástí balení s košilí a je třeba je zakoupit zvlášť.
  • Pro jaký typ košile jsou určeny manžetové knoflíčky? Pro košile s dvojitou neboli francouzskou manžetou. Informaci o manžetě naleznete v detailu produktu pod názvem.
  • Co je fraková košile? Košile se žehleným límečkem a krytou légou. Je vhodná do fraků, smokingů a žaketů. Vhodným doplňkem je motýlek a frakový pás.
  • Jaký je rozdíl mezi běžnou a svatební košilí? Svatební košile jsou té nejvyšší kvality, mají krytou légou a jsou dodávány v dárkovém balení.
  • Co znamená označení Slim u košile? Košile typu Slim je provedení vyštíhleného střihu, vhodné pro zvýraznění postavy. Na rozdíl od klasických košilí, kde vám postačí obvod krku a hrudní, je třeba brát v potaz i velikost přes břicho.

Doprava

  • Jaké možnosti dopravy nabízíte? Nabízíme několik možností dopravy. První je možnost využít kurýrní službu společnosti DPD, dále pak služeb České pošty a také možnost si zásilku vyzvednout osobně na některé z poboček Zásilkovny.
  • Jak mě bude kurýr kontaktovat? Kurýr Vás bude kontaktovat telefonicky před doručením zásilky. Zásilky jsou doručovány v průběhu celého dne a záleží na aktuálním vytížení nebo dopravní situaci a proto není možné předvídat přesný čas dopředu. Pokud víte, že doma budete až ve večerních hodinách, doporučujeme si nechat zásilku zaslat například do práce, nebo místa kde se aktuálně zdržujete.
  • Kdy zboží dostanu? Zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den. Pokud je objednávka učiněna do 11 hodin dopoledne, expedujeme zboží ještě ten den. Pokud jste zvolili platbu převodem, objednávka bude odeslání až po jejím přijetí, obvykle 2 – 3 pracovní dny.
  • Je možné si nechat zaslat zboží mimo Českou republiku? Momentálně bohužel možnost nechat si zaslat zboží mimo území České republiky neposkytujeme, a to ani na Slovensko.

Platba

  • Zaplatil jsem bankovním převodem, ale stále zásilka nebyla expedována? Přijetí platby obvykle trvá 2 – 3 pracovní dny. Pokud ani po této lhůtě není objednávka expedována, zkontrolujte prosím variabilní symbol vaší platby. Pokud nebyl uveden přesně, objednávka nemohla být spojena s platbou a tak bohužel nevíme, že je zaplacená. V takovém případě nás prosím kontaktujte a objednávku propojíme ručně.
  • Proč platit kartou? Jedná se o pohodlný a bezpečný způsob – nemusíte 3 dny čekat na připsání platby, než dojde k expedici zboží a není potřeba mít u sebe při přebírání zásilky peníze. Vaše platba se na náš účet připíše okamžitě a my tak vaši objednávku vyřídíme obratem. A oproti dobírce je platba kartou zdarma.
  • Je platba kartou bezpečná? Používáme platební bránu společnosti GoPay, platba je tedy naprosto bezpečná. Před zaplacením vám přijde na telefon bezpečnostní kód, který následně zadáte pro potvrzení platby.
  • Nefunguje mi platba kartou, co s tím? Pokud se vám nepodařilo uskutečnit transakci, můžete ji zopakovat. Je možné, že jste špatně zadali údaje. V případě, že jste si jisti správností údajů, ověřte zda máte povoleny platby přes internet, či zda nebyl překročen týdenní limit pro platbu kartou.
  • Mám zahraniční kartu a nemohu zaplatit převodem, co s tím? Z bezpečnostních důvodů náš internetový obchod akceptuje pouze karty vydané na území České a Slovenské republiky.

Cashback

  • Jak funguje cashback u vašeho e-shopu? Stačí si založit účet a s jeho pomocí objednat zboží z našeho e-shopu. Z každé platby Vám vrátíme do vaší virtuální peněženky 10 % z ceny zboží. Tyto peníze pak můžete uplatnit při dalším nákupu. 
  • Objednal jsem si, ale nedostal jsem cashback? Pro cashbacku musíte být přihlášeni. Pokud jste přihlášeni nebyli, prosím kontaktujte nás, rádi vám cashback započítáme.
  • Kde vidím stav svého věrnostního konta? Po přihlášení klikněte na Můj účet, u položky osobní údaje vidíte, kolik peněz máte ve své virtuální peněžence.
  • Jak mohu cashback uplatnit? Cashback můžete uplatnit v průběhu dokončení objednávky a to v kroku vyplnění údajů. Zde vidíte stav své virtuální peněženky a můžete si vybrat, zda peníze uplatnit či nikoliv.
  • Mohu si cashback vybrat? Bohužel to možné není peníze jsou připisovány pouze do vaší virtuální peněženky na našem e-shopu a mohou být použity jen a pouze na nákup na www.padne.cz